Освітньо-професійна програма “Технології хліба, кондитерських, макаронних виробів та харчоконцентратів”
Каталог вибіркових освітніх компонентів 2023
Каталог вибіркових освітніх компонентів 2024
Процедура здійснення вибору освітніх компонентів наведена у Положеннях про організацію освітнього процесу зі с. 37
Навчальний план для освітньо-професійної програми “ТХКМВ та Х” (СВО – Магістр) денна форма навчання 2023
Навчальний план для освітньо-професійної програми “ТХКМВ та Х” (СВО – Магістр) заочна форма навчання 2023
Навчальний план для освітньо-професійної програми “ТХКМВ та Х” (СВО – Магістр) денна форма навчання 2024
Навчальний план для освітньо-професійної програми “ТХКМВ та Х” (СВО – Магістр) заочна форма навчання 2024
Обов’язкові компоненти
ОК 1 Ділова та професійна мова
Мета освітнього компонента – подальший інтелектуальний розвиток здобувача освіти, розширення його кругозору, формування у здобувачів загальних, справочинних і професійно-орієнтованих комунікативних компетенцій (лінгвістичної, соціолінгвістичної і прагматичної), поглиблення знань у сфері фахових дисциплін, формування умінь і навичок спілкування з колегами, обміну інформацією та думками у науковій, діловій (справочинній) та професійній сферах українською та іноземною мовами.
Силабус 2023
ОК 2 Інтелектуальна власність
Мета освітнього компоненту – оволодіння основами інтелектуальної власності та набуття навичок, необхідних для забезпечення охорони, використання та захисту прав інтелектуальної власності.
ОК 3 Методологія та організація наукових досліджень
Мета освітнього компоненту – оволодіння комплексом знань про особливості методів наукових досліджень і технічної творчості при вирішенні науково-дослідних завдань.
ОК 4 Інноваційні технології хліба, кондитерських, макаронних виробів і харчоконцентратів з КП
Мета освітнього компоненту – ознайомлення здобувачів із сучасними тенденціями, інноваційними технологіями та світовими напрямками розвитку хлібопекарської, кондитерської, макаронної та харчоконцентратної галузей; оволодіння здобувачами науковими підходами до вирішення технологічних проблем виробництва для підготовки фахівців з глибокими знаннями, які вміють використовувати на практиці наукові, теоретичні основи, набуті практичні навички, пов’язані з інноваційними технологіями хлібобулочних, макаронних, кондитерських виробів і харчоконцентратів, принципи раціональної організації праці, що забезпечить випуск якісної продукції та економічний успіх підприємств галузі; оволодіння здобувачами комплексом теоретичних знань, необхідних навичок для майбутньої дослідницької, викладацької та виробничої діяльності, виробити у здобувачів вищої освіти вміння впроваджувати нові технології у виробництво.
ОК 5 Науково-дослідна робота
Мета освітнього компоненту – набуття здобувачами знань, умінь і навичок проведення наукових досліджень, розвиток аналітичного мислення і здатності генерувати нові ідеї, надання здобувачам основних теоретичних положень і практичних навичок в плануванні, проведенні та оформленні результатів наукових досліджень, зборі, обробці, аналізі, узагальненні наукового матеріалу, розробки оригінальних наукових пропозицій; розвиток навичок науково-дослідницької роботи для удосконалення технологій при вирішенні проблем галузей, для підвищення ресурсозбереження, покращення якості і складу хлібобулочних, кондитерських, макаронних виробів та харчоконцентратів.
ОК 6 Управління якістю продукції при виробництві хліба, кондитерських, макаронних виробів і харчоконцентратів
Мета освітнього компоненту – надати здобувачам сучасні знання та компетентності з управління якістю продукції галузі. Набуття професійних навичок та практичного досвіду з розробки та впровадження систем управління якістю на підприємствах хлібопекарської, кондитерської. макаронної та харчоконцентратної галузей. Вивчення здобувачами основних положень з управління якістю, технологічного та хімічного контролю в галузі, знайомство з вимогами та шляхами забезпечення якості та безпечності харчових продуктів, з основами і організацією управління якості при виробництві харчових продуктів.
ОК 7 Інноваційний менеджмент з КР
Мета освітнього компоненту – надання здобувачам цілісної і логічно-послідовної системи знань з інноваційного менеджменту як спеціалізованого виду управлінської діяльності для ефективного функціонування та конкурентоспроможності підприємств харчової промисловості та/або закладів ресторанного господарства в умовах глобалізації.
ОК 8 Виробнича практика
Метою виробничої практики є набуття здобувачем вищої освіти фахових вмінь, ознайомлення з технологією виробництва в галузі харчових технологій, апробація і закріплення набутих теоретичних знань в конкретних умовах виробництва.
ОК 9 Дослідницька практика
Вибіркові компоненти