Наукова школа «Розробка нових ресурсозберігаючих технологій виробництва хлібопродуктів і кондитерських виробів» продовжує робити свій вагомий внесок у розвиток харчової промисловості!
13 листопада під керівництвом проф. Коркач Г.В. у змішаному форматі відбувся науковий колоквіум, присвячений світовим тенденціям виробництва борошняних виробів в контексті сталого розвитку.
Ця зустріч стала справжньою платформою для синергії між науковцями та виробниками, представниками бізнесу.
Наші запрошені партнери, які щодня створюють якісний продукт для споживача, наголосили на важливості наукової підтримки у вирішенні сучасних викликів та підготовці конкурентоспроможних технологів для галузі.
Ключові теми та спікери, які визначили майбутнє галузі:
- Добровольський Віталій (директор ТОВ “Одеський хлібозавод №4”) висвітлив розвиток хлібопекарської галузі в сучасних умовах та окреслив ключові виклики та перспективи розвитку та наголосив на необхідності популяризації культури споживання хліба.
- Сергій Козаков (інженер-технолог компанії “Пуратос”) поділився практичними знаннями щодо використання солоду в хлібопеченні.
- Андрій Чорнобай (керуючий ремісничої пекарні BreadWay) розкрив філософію крафтового виробництва та важливість використання заквасок для випуску якісного аутентичного хліба.
Співробітники кафедри виступили з доповідями, які слугують дорожньою картою для бізнесу у відповідь на глобальні тенденції та запити споживачів:
- Проф. Коркач Г.В.: Трансформація борошняних кондитерських виробів: інновації, здоров’я та сталість у відповідь на глобальні виклики.
- Доц. Макарова О.В.: Науково-практичні аспекти виробництва борошняних виробів для підвищення ефективності використання зернових ресурсів
- Доц. Солоницька І.В. Хлібобулочні вироби для здорового харчування: тренди, виклики та їх вирішення
- Доц. Котузаки О.М.: Аквафаба – перспективний інгредієнт для кондитерських виробів збивної структури.
Сьогодні партнерство бізнесу з наукою — це не просто бажання, а стратегічна необхідність для українських виробників, щоб відповідати світовим трендам і залишатися лідерами на ринку.



